Home Nyheder Succes for SAS på sociale medier

Succes for SAS på sociale medier

1
SHARE

Det var en konkurrence om at blive det første par, der blev gift i luften. Over 300 par deltog og tiltrak 400.000 unikke besøgende fra hele verden og over 350,000 til at afgive deres stemme.

 

Vinderne blev det tyske bøssepar Aleksandar Mijatovic og Shantu Bhattacherjee, som fik 81.640 stemmer ved selv at køre en kampagne via både YouTube og Facebook.

 

”Kampagnen havde en utrolig viral effekt. Blot en time efter vi udsendte den på sociale medier, havde den nået to millioner bare på Twitter og fortsatte med at sprede sig både på sociale medier og i traditionelle medier. Over 100.000 af besøgene på vores Love-site kom direkte fra Facebook, og vi ser tydeligt at besøgene på siden kommer fra næsten alle verdens lande, så den har virkeligt haft en global spredning”, siger Christina Ericsson, chef for online kommunikation hos SAS.

Skrevet af Flemming Juul

1 COMMENT

Comments are closed.