Home Nyheder Kamp om de moderne forbrugere

Kamp om de moderne forbrugere

1
SHARE

restaurant kreta bravo toursSelv om de danske forbrugere generelt er blevet mindre loyale, så har Bravo Tours de mest loyale kunder i branchen. Det viser en undersøgelse, som kommunikationsbureauet Brandhouse og analysebureauet YouGov står bag. Analysen bygger på over 75.000 kunder, hvilket gør den til Danmarks største.

”Det er det største skulderklap, man kan få. Vores gæster bliver til stamkunder, og det må betyde, at vi leverer varen”, siger adm. direktør Peder Hornshøj.

”Vi er ferie på dansk og har danske rejseledere. Hos os kan man stadig købe en rejse personligt i Herning, København og Aalborg, og man kan få et trykt katalog. Nogle kalder det gammeldags – vi kalder det god service. Vi vil gerne være i øjenhøjde med vores gæster, men det betyder ikke, at vi ikke satser på at sælge rejser på nettet. Det salg er stigende.

Ikke blot vender de rejsende tilbage til Bravo Tours, når de booker nyt. For andet år i træk er Bravo Tours det charterbureau, som flest anbefaler til familie og venner.

Brandhouse og YouGov har lavet kundeundersøgelsen, der dækker 39 brancher, de 228 største service- og retailvirksomheder og mere end 75.000 kundesituationer. Den afdækker hvem, der giver forbrugerne de bedste oplevelser og sætter tal på loyaliteten. Branchens mest loyale kunder er målt procentuelt ud fra antal rejsende.

1 COMMENT

Comments are closed.