Home Nyheder EasyJet med yderligere 21 ruter

EasyJet med yderligere 21 ruter

5
SHARE

Ingen af de 21 ruter har forbindelse til Danmark. Lige inden jul meddelte easyJet, at man ville åbne 36 nye ruter og med tidligere annoncerede ruteåbninger runder selskabet nu 70 nye ruter i 2010, beretter borsen.dk.

 Men de nye ruter når det store britiske lavprisselskab om på mere end 500 flyruter som er fordelt på 19 baser i Europa og Nordafrika.

Skrevet af Flemming Juul

5 COMMENTS

  1. Hvad med at få check på easy Jet først, og lære at opføre
    sig ordenlig over for kunderne.
    Har lige været udsat for et aflyst fly uden at få grunden, men jeg fik den besked at jeg kunne komme hjem 3 dage senere.Man kan ikke komme i kontakt med dem pr mail eller telefon, så mit råd er hold jer væk fra easy Jet

  2. Jeg kan kun være enig med J.C. Om det er Easy Jet eller RyanAir, så har disse selskaber ingen kundepleje, når først man har købt sin billet. Det er efterhånden en jungle bare at købe en billet hos disse såkaldte “lavprisselskaber”, som i øvrigt bruger “Mcdonnald” lignende overenskomster – her bliver de ansatte i hvert tilfælde ikke gamle i gårde, og en 25 års hoplanår er vist ej produceret. Men hvis en flyning bliver aflyst, så modsat f.eks. SAS, som tilbyder enten en ombookning eller hvis det er sidste fly, en hotelovernatning, så er man hos Easy Jet/Ryanair overladt helt til sig selv – dette troede jeg ikke var muligt i henhold til EU lovgivningen – og det værste er, at SAS f.eks. nok bliver nødsaget til at “slække” på deres service, da mange – helt uforståeligt – stadig vælge disse urimelige selskaber i stedet for at købe en billet måske kun en hund dyrere, men til gengæld er servicen stadig i top.
    Så pas på når du køber en billet hos et lavprisselskab – du gambler simpelthem med din rejse!

  3. Da jeg var ansat hos SAS troede jeg også på de skrækhistorier som PBS her genfortæller. Nu har jeg arbejdet i easyJet i 6,5 år, og kan sagtens se mig selv arbejde her indtil pension. Vi har ingen 25 års Hopla-nål, men det er fordi selskabet endnu ikke er 15 år gammelt.
    Nogen “McDonald’s” overenskomster er der i hvert fald ikke. Her er det nok vigtigt at kunne se forskel på orange og blå!
    Som alle andre selskaber tilbyder easyJet ombookning og hotelovernatning i tilfælde af aflysninger.
    Med hensyn til kundeservice vil jeg mene, at man ombord på et easyJet fly får mindst ligeså store smil som hos de “store” selskaber.
    Og slutteligt er det jo dejligt at arbejde for et firma, der tjener penge – selv i disse tider.

  4. Suck it up! That’s low cost for you! Low cost for you as a costumer means low cost base for the company, ie less people who deal with service. If you (not you personally, but costumers in general) wants proper service then you need to pay for it. Most people are not willing to pay so you get bad/less service, simple as that…..

  5. Jensen du skriver at det er
    muligt med ombooking hos easy Jet hotelovernatniger ved aflysning. Kan du ikke forklare
    hvordan man gør for man kan ikke komme i kontakt med easy Jet hverken pr. mail eller tlf.
    Jeg fik tilbudt ombooking til et fly 3 dage senere end planlagt og jeg fik svar på en
    mail 9 dage senere og jeg er ikke kommet igennem pr telefon endnu så jeg er glad for at jeg ikke lagde nogle penge ud for easy Jet med det svar jeg har fået. Kundeservicen kan kun gå en vej for den kan ikke blive ringere end den er nu.

Comments are closed.