Home Nyheder Nazar giver prisgaranti

Nazar giver prisgaranti

0
SHARE


Knap er TUI Group og den globale teknologi leverandør Worldspan (GDS) gået ud med et globalt samarbejde mellem de to selskabers hotelprodukter, før rejsebureauet Nazar begynder at sælge moderselskabet First Choices hotelprodukt. Nazar kan på sin hjemmeside www.nazarhotels.dk sælge 20.000 hotelværelser i Europa, USA, Nordamerika, Caribien og Asien.  Med mere end 8 mio. rejsende om året, er rejsekoncernen First Choice en kompetent indkøber. På hjemmesiden arbejdes der kun med totalpriser, uden nogen former for tillæg og gebyrer. For at sikre kunderne den laveste pris gives en prisgaranti. Skulle kunden finde hotelværelset billigere, udbetales prisdifferencen, og Nazars faste rejse kunder får 10 % rabat. Kombinationen af TUI, Worldspan og Nazar/First Choice er interessant, fordi TUI lige har købt First Choice og de to selskaber nu sluttes sammen. Fusionen ventes gennemført i slutningen af dette år. Herefter vil det blive afgjort om Nazar og Star Tour skal arbejde tættere sammen, og om hotelprodukterne skal sluttes tættere sammen. TUI har i øjeblikket 26.500 hoteller. Worldspan 70.000 hoteller, og First Choice 20.000 hoteller over hele verden.

Skrevet af