Home Nyheder 5.000 norske Lego-film

5.000 norske Lego-film

0
SHARE

Gennem den sidste måned har nordmændene dystet på kreativitet og humor i forsøget på at skabe den bedste Lego-film. Det er sket som led i en kampagne skabt af VisitDenmark Norge, Legoland Billund Resort og Color Line.

 

Kampagnen har stillet masser af Lego-filmsekvenser til rådighed for helt særegne historier. Formålet har været at skabe ny interesse for det udvidede Legoland Billund Resort. De 10 mest populære film går til finalen, hvor tre vindere får en familierejse med Color Line, hus i Legoland Billund Resort og to dages adgang til Legoland.

 

Den p.t. mest sete film er oppe på 10.000 visninger, og den mest populære har modtaget over 13.000 stjerner fra publikum!

 

’Lav din egen LEGO-film’ har vundet en pris i kategorien ’bedste netkampagner’ i Gulltaggen, Norges mest prestigefulde kåring indenfor de interaktive medier.

 

Skrevet af Flemming Juul