Transavia: Glem ikke rejsebureauerne

Finanskrisen har fået mange flyselskaber til at fokusere mere intensivt på en enkelt gruppe kunder: Forretningsrejsende. Men det er vigtigt, at rejsebureauerne ikke bliver glemt i krisen, mener transavia.com, som advarer mod at se krisen i et forkert perspektiv og satse alt på de forretningsrejsende.

 

Finanskrisen har skåret sig dybt ind i mange firmaers rejsebudgetter, og det er åbenlyst, at mange lavprisselskaber har meget at vinde, når firmaer skal flyve for færre penge. Men det er vigtigt, ikke at glemme kernekunderne undervejs, pointerer lavprisselskabet transavia.com.

 

”Hos transavia.com arbejder vi hele tiden på at opretholde et stærkt bånd til rejsebureauerne. Vi må ikke glemme de kunder, som stadig er her, når krisen er forbi, og de forretningsrejsende måske igen begynder at vælge de dyre flyselskaber, siger transavia.coms salgschef i Danmark, Hans Henrik Jensen.

 

transavia.com arbejder ud fra et såkaldt hybridkoncept, hvor pladserne bliver solgt både til rejsearrangører og private kunder. Og mens forretningsrejsende naturligvis altid er velkomne ombord på ethvert transavia.com-fly, så skal fokus dog fortsat også være på rejsebureauerne, mener flyselskabet.

Skrevet af Webredaktionen