Ryanairs image er lavt i England

Ryanair 737-MAX 8 Artwork

Ny undersøgelse placerer Ryanairs varemærke blandt de 10 mindst respekterede i England. Med på Minus Top 10-listen er også politiske partier, Facebook og McDonald’s.

Undersøgelsen er lavet af opinionsfirmaet YouGov – Ryanair har ikke overraskende afvist resultatet.
Ryanair prøver i disse år at gøre sig mere forbrugervenlig med en række initiativer.

I sin kommentar siger Ryanair: ”de 1.500 personer som deltog i denne “undersøgelse” vil kunne være på otte af de 1.600 fly, vi i snit flyver hver dag.”

Top 10-listen over de mest “uelskede” varemærker i England er ifølge undersøgelsen: Ukip, The Conservative Party, Marmite, Ryanair, partiet Labour, partiet Liberal Democrats, McDonald’s, Starbucks, Facebook og som nr. 10 Kentucky Fried Chicken.

Undersøgelsens Top 10 over de mest elskede/respekterede varemærker toppes af Amazon og chokoladefirmaet Cadbury. Andre på denne del af listen er Heinz, BBC One, Google og Kellogg’s