Home Nyheder Ryanair til hovedlufthavne

Ryanair til hovedlufthavne

3
SHARE

Sådan lyder meldingen fra topchef Michael O’Leary til Bloomberg News. Han fortæller, at man taler med stort set alle lufthavne i Europa, og at der i fremtiden vil være flere hovedlufthavne i stedet for sekunda-lufthavne på Ryanairs rutekort, skriver business.dk.

 

Formålet er at lokke flere kunder til og dermed øge billetpriserne og indtjeningen selv om hovedlufthavnene er dyrere at benytte. Han siger nu, at selskabet skal satse mindre på slagtilbud og mere på kvalitet.

 

Han siger, at kunderne bliver mere fokuseret på kvaliteten, når der ikke i de kommende år bliver tale om faldende priser, men han fastslår dog, at Ryanair altid vil sælge billige billetter.

Skrevet af Flemming Juul

3 COMMENTS

  1. Så må vi sandelig håbe Mr. O’Leary også vil satse på at skrive overenskomster hvor han møder op, for ellers når han vist ikke langt. Det skulle jo nødig gå ud over andre selskaber, hvis lufthavne rundt i Europa må lukkes p.g.a. af den charletan.

  2. We are all bored listening to him now, he has worn out any interest..
    He is making a nearly normal statement now, as his last few have been beyond the ridiculous..
    Please print an article about watching paint dry, its more interesting..

  3. Det lyder som om der er nogen der begynder at mærke krise.. At de vælger at lave så drastisk om på deres strategi lugter meget af svigtende indtægter or dårligt cashflow, de har simpelthen udtømt deres marked og vil nu konkurrere på lige vilkår som alle andre selskaber, hvilket kan gå hen og blive endog meget svært fordi de allerede har et enormt dårligt ry, hvor de efterlader folk rundt om i verdenen uden hjælp.. LC sekmentet er afhængig af evig ekspansion, man sælger billetter til fly man endnu ikke har fået leveret for at opretholde et positivt cashflow.. Når markedet er udtømt revner ballonen.. Mit gæt er at vi vil se en række LC carriers få problemer i de næste par år.. NAS har også problemer, og er nu gået igang med at sælge sine fly for at få penge til de allerede bestilte fly der bliver leverede i en lind strøm, men hvis de ikke kan generere en positiv cashflow, så går det galt.. spændende hvad der sker..

Comments are closed.