Op og ned for brancheimage

IMG_02924.081 erhvervsledere har i april vurderet image hos 140 danske virksomheder.

Alle resultater offentliggøres i morgen i Berlingskes specielle Guldnummer. På et seminar torsdag afslørede avisen hovedresultaterne.

”Her var der godt nyt for Spies. Selskabet blev en af højdespringerne, idet der var en fremgang på 16 pladser til nummer 80. Ingen andre charterarrangører er på listen. Når det gælder kommunikation, er Spies gået 18 pladser frem til nummer 42 ud af 140. Her har vores Do It for Denmark og Do it for Mon kampagner været en af løftestængerne. Den markante fremgang forklares bl.a. med, at det i et hårdt år er lykkedes selskabet, at lægge afstand til den nærmeste konkurrent i charterbranchen”, siger kommunikationschef Torben Andersen fra Spies.

Københavns Lufhavn går fra en 33. til en 13. plads, mens SAS rykker fra plads nr. 135 til plads nr. 123. DFDS snupper plads nr. 62 (80 i fjor), mens Scandlines rykker tre pladser frem til nr. 125. DSB er igen i år sidst på plads nummer 140.