Home Job søges Hotelmand / Indkøber med over 20 års erfaring fra servicebranchen søger nye...

Hotelmand / Indkøber med over 20 års erfaring fra servicebranchen søger nye udfordringer.

0
SHARE

STB-egen-job-600

Hotelmand / Indkøber med over 20 års erfaring fra servicebranchen søger nye udfordringer.

Efter min uddannelse i Sverige har jeg været aktiv indenfor hotel- og restaurations/konference branchen. Min erfaring inkluderer såvel nationale samt multinationale virksomheder. Jeg har et meget stort kendskab til mange af de forskellige afdelinger i hotelbranchen (Indkøb, Food & Beverage, Facility Management, Front Desk, Konference og Accounting)

Jeg kan kort beskrive mig som drivende, engageret, resultatorienteret, med dokumenteret gode økonomiske resultat med et stort professionelt netværk. Min styrke som leder er at kunne engagere mine medarbejdere i både med- og modgang for at opnå de overordnede målsætninger. Personligt ansvar og høj hold moral er grunden i min leder filosofi.

Jeg har 7 års erfaring som Indkøbschef for Hilton Copenhagen Airport, hvor jeg optimerede hele indkøbsfunktionen. Jeg forhandlede alle aftaler indenfor F&B, rengøring, vedligeholdelse af bygningen og udenoms arealer, tekniske hjælpemidler, kopi- og kaffemaskiner, teleaftaler, møbler samt kontorartikler. Jeg stod også for linnedaftalen gældende for København og Stockholm.

Mine arbejdsopgaver var også at godkende indkøbsordrer og sørge for, at der blev indkrævet årsbonus, markedsførings tilskud, og tilskud til menuer og træning. Gennem Hiltons egen indkøbssystem, som jeg opdaterede jævnligt, stod jeg for indkøb af alle varer fra vores Europæiske leverandører.

Sammen med F&B Manageren sammensatte jeg vores vin og spiritus kort, så at vi fik den maksimale profit. Det gjorde jeg blandt andet ved at udvælge de rigtige vine til de rigtige priser. Desuden er jeg er en rutineret trænere.

Fra 2002 til 2014, agerede jeg også som Duty Manager hos Hilton Copenhagen Airport. Det var min opgave at sørge for at de 2 restauranter og bar alle levede op til Hiltons høje krav når det kom til service, personale, mad og vin og hvor jeg blandt andet agerede både som leder, host og tjener.

Med mig som medarbejder får I altså en professionel team-player

  • som er en forhandler i særklasse
  • er initiativrig og handlekraftig
  • indgående kendskab til alle ”Operations” afdelingerne indenfor hoteller
  • har gode lederevner og ikke mindst
  • en der er struktureret og har en god forretningsforståelse.

Hvis dette har fanget din interesse er du velkommen til at kontakte mig på:

Mail: ussreeves@yahoo.dk

Tlf: 4263 0207

Med venlige hilsner

Mike Woo

 

Download og se mit karriereforløb her

 

 

 

.