Home Nyheder Globale konferencer via Facebook

Globale konferencer via Facebook

0
SHARE

Det er et nyudviklet koncept, som via sociale medier kan internationalisere konferencer og events, så de kan følges direkte af målgrupper rundt om i verden. Konceptet lyder navnet Social Media Lounge og via medier som Facebook og Twitter, kan konferencer og events nå ud til nationale og internationale kontorer, forhandlere, aktionærer og kunder via virksomhedens Facebook-side.

 

Martin Roulund Jakobsen, der har udviklet konceptet, er Social Media and Marketing Manager hos Crowne Plaza Copenhagen Towers. Han fortæller, at produktet er en pakkeløsning, der inkluderer alle aspekter fra etablering af teknisk platform til projektledelse, og hvis kunden ikke har sin egen Facebook-side, så kan Crowne Plaza stille en sådan til rådighed.

 

Crowne Plazas Social Media Lounge er et nyt lounge-område på hotellet. Her kan gæsterne i det daglige følge med i aktiviteterne på de opsatte TV- skærme. Det er også muligt for gæsterne at deltage aktivt med f.eks. at dele egne oplevelser via Crowne Plazas facebook-side. I forbindelse med events vil lounge-området blive indrettet som et centralt medieområde, hvorfra der kan sendes live via sociale medier. Det nye koncept præsenteres officielt den 21. juni.

Skrevet af Flemming Juul