Home Nyheder Congress & Event Manager til Scandic Falkoner

Congress & Event Manager til Scandic Falkoner

0
SHARE
Henriette Hansen.

Hotellet gennemfører en totalrenovering og ombygning. Kongreshotellet vil ved åbningen i efteråret 2018 fremstå med det nyeste inden for teknologi, med flere værelser og stor kapacitet af barer og restauranter.

Som Congress & Event Manager til Scandic Falkoner ansætter Scandic pr. 1. februar 2017, Henriette Hansen. Hun er velkendt og anerkendt i branchen og har 30 års erfaring lige netop fra dette kongreshotel. Hun har beklædt stillinger som som receptionschef, Revenue Manager, hotelchef, Conference & Banquet Manager og ansvarlig for Congress & Events

Henriette Hansen får det overordnede ansvar for kvalitetssikring og afvikling af bl.a. kongresser, events, konferencer og møder på Scandic Falkoner. Stillingen refererer direkte til Søren Faerber, District Director Copenhagen, som i dag omfatter otte hoteller, og pr. 1. maj ni hoteller, når Scandic Sluseholmen i København overtages.