Bravo Tours med skrabelodder til foreninger

’Det Store Rejsespil’ er udviklet af Bravo Tours og Blackbox Branding og skal give foreningerne mulighed for at skabe overskud på kort tid. Spillet består af 1.000 lodder, der skal sælges for 30 kroner pr. stk. Gevinsterne er rejsegavekort på 15.000 kroner og hver forening kan få tre spil, så klubkassereren kan lægge ca. 40.000 kroner i klubkassen, når alle lodder er solgt.

 

”Vi samarbejder allerede med flere klubber og glæder os til at udvide kredsen med andre foreninger, hvor frivillige ledere gør et stort stykke arbejde for at få økonomien til at hænge sammen til gavn for ungdommen”, siger Bravo Tours salgs- og marketingdirektør, Stig Bundgaard.

 

”Selv om skrabelodderne er gratis, afhænger succes’en af, hvor mange lodder, der sælges, for der er jo ingen garanti for, at hovedgevinsten findes blandt de usolgte lodder”, siger direktør Niels Erik Jørgensen, Blackbox Branding.

Skrevet af Flemming Juul