Atlantic Link repræsenterer NYC&Company i Norden

new yorkNYC & Company, den officielle markedsføringsorganisation for New York City, har valgt Atlantic Link til at stå i spidsen for salg, markedsføring og PR i Danmark, Sverige, Norge og Finland.

CEO Karin Gert Nielsen er chef for aktiviteten med John Migliorini og Ieva Zelca som ansvarlige for salg og markedsføring, mens Nanna Birkedal står for public relations.

“New York Citys turisme har aldrig været mere dynamisk, og vi glæder os over at have fået Atlantic Link som medarbejder. Atlantic Link er i stand til at informere det nordiske marked om alt de spændende, der sker i New Yorks fem bydele”, siger Makiko Matsuda Healy, NYC & Company’s Senior Vice President, Global Tourism Development.

New York City havde i 2015 58,3 millioner besøgende, heraf 12,3 millioner fra udlandet. Over en halv million kom fra de nordiske lande fordelt med 212.000 svenskere, 123.000 danskere, 111.000 nordmænd og 61.000 finner.